در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید. شهید ابراهیم هادی: حجاب یادگار حضرت زهرا است. ایمان زن وقتی کامل می شود که حجابش را کامل رعایت کند. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، اساسنامه سازمان غذا و دارو باید به سرعت تهیه و تصویب شود، در عین حال به مشکلات حوزه دارو اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت سهمی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات دارو، گرفته شد. محمدرضا ظفرقندی در بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به نظام دارو، نظام ژنریک، قیمت گذاری، نوسازی صنایع و تعامل بیمه‌ها و حوزه داروسازی، یادآور شد: در حال حاضر مشکل اصلی در حوزه دارو، کمبود نقدینگی صنایع به دلیل چرخه مالی نامناسب از سوی دولت، بیمه‌ها و دانشگاه‌ها است.

        سالم‌خبر: با راه‌اندازی اپراتور ملی سلامت صرف‌نظر از این که شهروندان در کجای کشور و ذیل کدام سامانه بهداشتی سطح یک قرار دارند، از این به بعد می‌توانند بر بستر OP به شکل یکسان از خدمات موجود بهره‌مند شوند. این سامانه به نشانی op.salamat.gov.ir از این به بعد به نوعی پرونده سلامت آنلاین برای هر ایرانی است که با مراجعه به مراکز درمانی از بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها گرفته تا درمانگاه‌ها و مطب‌ها و... ارائه‌دهندگان خدمات می‌توانند به سوابق بیماری، مصرف داروها، آزمایشگاه و سایر مدارک پزشکی فرد دسترسی داشته و خدمات مناسب با وضعیت آنها ارائه کنند. علاوه بر این خدماتی از جمله نوبت‌گیری از بیمارستان‌های دولتی با هدف برقراری عدالت دسترسی به پزشکان متخصص هم در این سامانه گنجانده شده.

        سالم‌خبر: سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم در نامه‌ای به امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارات او درباره واردات واکسن کرونا را نادرست خواند.