در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        نتایج پروژه شبیه‌سازی بین‌المللی جدید نشان داد با کاهش ۳۰ درصدی مصرف گوشت فرآوری‌شده بیش از ۳۵۰هزار مورد دیابت در ایالات‌متحده طی ۱۰ سال به همراه ۹۲هزار و ۵۰۰ مورد بیماری قلبی و ۵۳هزار و ۳۰۰ مورد سرطان روده بزرگ از بین خواهد رفت. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        خانم ها 150 دقیقه در هفته فعالیت فیزیکی داشته باشند
        دکتر محمدرضا سهرابی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایرانی گفت: توجه به سلامت زنان اهمیت بسیار زیادی دارد و ارتقای سلامت آنان نقش موثری در ارتقای سلامت تمامی افراد جامعه ایفا می‌کند. وی با اشاره به ارتباط مسایل مختلف با سلامت زنان خاطرنشان کرد: مواردی نظیر بارداری، شیردهی، یائسگی و پذیرفتن نقش همسری و مادری، سلامت زنان را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. دکتر سهرابی با اشاره به نقش کلیدی زنان در انتخاب و ترویج سبک زندگی سالم در خانواده بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت بانوان جامعه تاکید کرد و انتخاب سبک زندگی سالم را نیازمند مشارکت و خردجمعی دانست.

        مطالعات بالینی درمان سل‌تراپی ده بیماری صعب العلاج تایید شده است
        سالم‌خبر: فناوری سلول درمانی به دو گروه عمده براساس نوع فناوری تقسیم می شوند: گروه اول فناوری آلوژن می باشد که پیوند سلولی از یک فرد به یک فرد است که طبعا رویکرد درمانی خاص خود را دارد؛ گروه دوم به فناوری اتولوگ می پردازد که پیوند سلولی از بیمار به خود بیمار می باشد که این فرایند بصورت پزشکی شخصی شده می باشد که طبعا خود فناوری به علت فرآوری سلولی از خود بیمار، عوارض مرتبط با خود سلول را نخواهد داشت و عمده عوارض ناشی از روش‌های نمونه‌گیری یا تزریق می‌باشد که مشابه همه موارد می باشد مثل عوارض ناشی از نمونه گیری از مغز استخوان یا تزریق داخل وریدی در ارگان‌های هدف و یا تزریق در داخل نخاع و یا بطن های مغزی.

        اهمیت مصرف منابع ویتامین D در ارتقای سلامتی
        ویتامین D یکی از ویتامین های محلول در چربی است که به آن ویتامین آفتاب هم گفته می شود، زیرا در اثر تابش نور خورشید، ویتامین D در پوست ساخته می شود. این ویتامین سبب رشد و استحکام دندان ها و استخوان ها می شود که این اثر به واسطه نقش ویتامین D در جذب کلسیم است؛ در نتیجه، کمبود این ویتامین به طور غیر مستقیم سبب کمبود کلسیم نیز می شود. ویتامین D برای داشتن استخوان های قوی و دندان های سالم حیاتی است. امروزه نقش ویتامین D در پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، انواع سرطان به خصوص سرطان کورورکتال و بیماری ام.اس ثابت شده است. همچنین کمبود این ویتامین باعث کاهش سطح ایمنی و بروز انواع آلرژی از جمله آسم، به ویژه در کودکان می شود.