در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل انجمن ندای معلولان ایران گفت: دولت چهاردهم در رابطه با اجرای قوانین مرتبط با معلولان، سالمندان و جانبازان وظایف سنگینی برعهده دارد که با استفاده از سازمان‌های مردم‌نهاد و این جامعه هدف باید کاری کند که حداقل ظرف یک الی دو سال بخشی از این قوانین اجرا شود. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        سازمان غذا و دارو به پلتفرم‌های متخلف هشدار داد
        سالم‌خبر: رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی، از تشدید اقدامات نظارتی برای جلوگیری از قاچاق تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی خبر داد. محمد رشیدی، با عنوان این مطلب که سامانه‌های هوشمند و همکاری با پلتفرم‌های آنلاین در اولویت اقدامات این اداره کل قرار دارند، گفت: نظارت بر عرضه کالاهای سلامت‌محور در فضای مجازی و پلتفرم‌های آنلاین به‌شدت افزایش یافته است. وی افزود: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۳ هزار تخلف در زمینه تجهیزات و داروهای غیرمجاز شناسایی و ثبت شده است. رشیدی ادامه داد: برخی پلتفرم‌های آنلاین تخلفات متعددی داشته‌اند و سازمان غذا و دارو به این پلتفرم‌ها هشدار داده که در صورت عدم رفع تخلفات، دسترسی آنها محدود یا مسدود خواهد شد.

        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        فوریت اقدام  رئیس جدید سازمان غذا و دارو در بازبینی قانون ممنوعیت واردات محصولات آرایشی بهداشتی
        سالم‌خبر: طی روزهای اخیر سازمان غذا و دارو باز هم اسامی 10 محصول آرایشی بهداشت غیرمجاز در بازار ایران را اعلام و مردم را از مصرف آنها بر حذر داشت. براساس برخی گزارش‌ها و آمارهای غیررسمی، حجم قابل توجهی از محصولات آرایشی و بهداشتی از مسیرهای قاچاق وارد کشور می‌شود به طوری که به گفته برخی منابع، حدود 70 تا 90 درصد از محصولات آرایشی موجود در بازار، از طریق قاچاق تأمین می‌شود. به گزارش سالم‌خبر؛ این آمار نه تنها برای اقتصاد کشور نگران‌کننده است، بلکه تهدیدهای بهداشتی آن نیز مردم و مصرف‌کنندگان به خصوص جامعه جوان را نشانه گرفته است. در پی اعمال ممنوعیت واردات، قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به یکی از معضلات اساسی بازار تبدیل شده است.