در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بسیاری از کارشناسان تغذیه معتقدند غذاهای فوری مانند نودل فوری نه تنها ارزش غذایی ندارد بلکه مصرف خارج از تعادل آن می‌تواند مضرات زیادی هم داشته باشد چرا که این نوع غذاها برای خوشمزه‌تر شدن در فرایند فراوری با روغن و نمک فراوان مزه‌دار می‌شوند. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        مطالعات بالینی درمان سل‌تراپی ده بیماری صعب العلاج تایید شده است
        سالم‌خبر: فناوری سلول درمانی به دو گروه عمده براساس نوع فناوری تقسیم می شوند: گروه اول فناوری آلوژن می باشد که پیوند سلولی از یک فرد به یک فرد است که طبعا رویکرد درمانی خاص خود را دارد؛ گروه دوم به فناوری اتولوگ می پردازد که پیوند سلولی از بیمار به خود بیمار می باشد که این فرایند بصورت پزشکی شخصی شده می باشد که طبعا خود فناوری به علت فرآوری سلولی از خود بیمار، عوارض مرتبط با خود سلول را نخواهد داشت و عمده عوارض ناشی از روش‌های نمونه‌گیری یا تزریق می‌باشد که مشابه همه موارد می باشد مثل عوارض ناشی از نمونه گیری از مغز استخوان یا تزریق داخل وریدی در ارگان‌های هدف و یا تزریق در داخل نخاع و یا بطن های مغزی.

        7 راز مهم در مورد مصرف میوه خشک که نمیدانستید!
        اگر اهل پیروی از رژیم ‌های غذایی سالم باشید، حتما می‌ دانید که مصرف میوه خشک تا چه حد برای سلامتی مفید است. میوه‌های خشک مملو از مواد مغذی سالم هستند و بسیاری از آن‌ ها به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند، از نظر متخصصان تغذیه به ‌عنوان یک ابرغذا در نظر گرفته می‌ شوند. به همین دلیل مصرف این خوراکی در میان ‌وعده برای کودکان و بزرگسالان همواره توصیه می‌ شود. در ادامه شما را با 7 راز مهم درمورد مصرف میوه خشک آشنا خواهیم کرد.

        دو تخلف در ابلاغ فروش اینترنتی دارو صورت گرفته است
        سالم‌خبر: عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، در واکنش به ابلاغ ضوابط توزیع اینترنتی دارو در ۴ استان کشور، توضیحاتی داد. هادی احمدی، گفت: سازمان غذا و دارو در ابلاغ ضوابط فنی حمل دارو از طریق سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی، دچار تخلف شده است. وی افزود: باید بپذیریم که زیرساخت‌ها برای فروش اینترنتی دارو در کشور فراهم نیست و تا زمانی که این زیرساخت‌ها مهیا نشود، اجرای چنین طرحی به ضرر سلامت جامعه و مردم خواهد بود. احمدی با عنوان این مطلب که مدل موفقی از طرح فروش اینترنتی دارو در سایر کشورها را نداریم، ادامه داد: در خیلی از کشورها، فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است و فقط در برخی کشورها، داروهای بدون نسخه یا همان OTC از این طریق عرضه می‌شود.