در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        پیاز دارای خواص دارویی فراوانی برای بدن است این گیاه دارویی به صورت پخته یا خام خواص بی نظیری دارد که خوب است آنهارا بدانید. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        اگر مصرف داروی لاغری را قطع کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟
        کارشناسان در گزارشی تازه نحوه عملکرد داروهای کاهش وزن نظیر «اوزمپیک»، «ویگووی» و «مانجارو» و عوارض جانبی آنها را توضیح و به پرسش‌هایی درباره بازگشت وزن پس از قطع دارو پاسخ می‌دهند.

        سالم‌خبر: رئیس اداره مواد اولیه دارویی سازمان غذا و دارو گفت: تعداد پروانه‌های تأسیس کارخانه‌های تولید دارو به ۲۶ مورد رسید که نشان‌دهنده رشد ۲۷۱ درصدی است. این امر بیانگر توجه جدی به تأسیس و توسعه کارخانه‌های تولید دارو در کشور است.   حسین شمالی رئیس اداره مواد اولیه دارویی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: سازمان غذا و دارو به‌عنوان نهاد نظارتی، در این مدت عملکرد موفقی در حوزه مواد اولیه دارویی داشته است. بر اساس آمار منتشر شده، تعداد پروانه‌های تولید صادر شده به ۱۸۴ مورد رسید که نشان‌دهنده رشد ۲۹ درصدی نسبت به سال قبل است.   وی افزود: یکی از اقدامات مؤثر در این حوزه، افزایش بازرسی‌های GMP از خطوط تولید مواد اولیه دارویی بوده است.

        اعجمی: واکسن آنفلوانزای وارداتی موجود است؛ داروخانه‌ها: نداریم!
        سالم‌خبر: سرپرست برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: مجوز واردات حدود 2 میلیون و 100 هزار دُز واکسن صادر شده و نزدیک به یک میلیون و 800 هزار دُز در داروخانه‌ها توزیع شده است. زهرا اعجمی روز یکشنبه اظهار داشت: اکنون این واکسن‌ها در دسترس مردم قرار دارد و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد. وی درباره فقدان موجودی واکسن آنفلوانزای وارداتی، به ویژه برند هلندی توضیح داد که در حال حاضر این واکسن‌ها در شرکت‌های پخش دارو و داروخانه‌ها موجود است همچنین ۲۵۰ هزار دُز واکسن خارجی نیز برای تزریق به گروه‌های پرخطر به معاونت بهداشت وزارت بهداشت تحویل شده است.