در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        با رایج‌تر شدن مواجهه زودهنگام خردسالان با صفحه‌ نمایشِ دستگاه‌های مختلف دیجیتال اعم از تلویزیون،‌ رایانه، ‌موبایل و بازی‌های كامپیوتری، كارشناسان هشدار می‌دهند كه این شرایط می‌تواند تاثیر سوء بر رشد عاطفی و رفتاریِ كودكان داشته باشد. شنبه، 30 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        پاییز که رسید این میوه ها و سبزی ها را بخورید، سلامتی تان تضمین می شود!
        ۱ گلابی متوسط حاوی ۷ گرم فیبر است که نه‌تنها سبب سلامت روده‌ها و دستگاه گوارش می‌شود، بلکه موجب تنظیم قند خون و کاهش کلسترول هم می‌شود. طبق بررسی‌ها، رژیم غذایی سرشار از فیبر از احتمال ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی، دیابت و کاهش شناختی می‌کاهد.

        داروی بی‌کیفیت و غیراستاندارد داروی ژنریک نیست
        سالم‌خبر: دبیرشورای بررسی و تدوین فهرست دارویی کشور، گفت: اگر دارو به هر دلیلی بدون رعایت ضوابط و استانداردها وارد بازار شود، این دارو، داروی ژنریک نیست. نازیلا یوسفی، در رویداد نظام ژنریک؛ بایدها و نبایدها، با بیان اینکه نظام دارویی کشور نیازمند تبیین روشن نظام ژنریک است، گفت: تمرکز در نظام ژنریک بر این اصل است که دارو باید کیفیتی معادل با داروی اصلی داشته باشد، اگر دارویی از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نباشد، از سازمان غذا و دارو مجوز ورود به بازار را دریافت نخواهد کرد.

        امیدواریم دخالت‌های ناصواب در حوزه دارو به حداقل برسد
        سالم‌خبر: رییس انجمن داروسازان ایران، گفت: مشکلات مزمن حوزه دارو از نهادهایی نشات می‌گیرد که مسوولیت و تخصصی در حوزه دارو ندارند و پاسخگویی بعدی هم ندارند، در این حوزه مداخله می‌کنند. شهرام کلانتری در همایش روز داروسازی در سازمان غذا و دارو با انتقاد اهمال‌کاری برخی دستگاه‌ها در پرداخت و تخصیص منابع حوزه دارو و گردش نقدینگی، گفت: به دلیل همین اهمال‌کاری‌ها زنجیره تامین دارو با مشکل مواجه می‌شود. اگر سازمان‌هایی نظیر سازمان برنامه و سازمان هدفمندی به موقع وظایف‌شان را انجام داده بودند، این مشکلات اتفاق نمی‌افتاد. باید این مشکلات در مبادی ایجاد آن، حل شوند. در همین راستا چندین مکاتبه با ریاست جمهوری داشتیم و تاکید کردیم که تمرکز سیاستگذاری در حوزه دارو را باید شکل دهیم.