در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        آنچه باید از ویروس کُشنده «نیپا» بدانیم/ آیا همه‌گیر می‌شود
        رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص ویروس نیپا Nipah که طی چند روز اخیر مقامات بهداشتی هند را در حالت آماده باش قرار داده است، توضیحاتی داد. جمعه، 5 مرداد 1403

        عناوین مرتبط
        آسیب شناسی دیجیتال؛ انقلاب در پزشکی مدرن
        استاد گروه آسیب شناسی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره اهمیت آسیب شناسی دیجیتال در پزشکی گفت: تصاویر دیجیتال تجزیه و تحلیل دقیق و منسجم را امکان پذیر و خطای انسانی را کاهش می‌دهد.

        در سازمان غذا و دارو قبل از کمبود باید به فکر تهیه مواد اولیه و نیازمندی‌های صنعت باشیم
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، اساسنامه سازمان غذا و دارو باید به سرعت تهیه و تصویب شود، در عین حال به مشکلات حوزه دارو اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت سهمی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات دارو، گرفته شد. محمدرضا ظفرقندی در بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به نظام دارو، نظام ژنریک، قیمت گذاری، نوسازی صنایع و تعامل بیمه‌ها و حوزه داروسازی، یادآور شد: در حال حاضر مشکل اصلی در حوزه دارو، کمبود نقدینگی صنایع به دلیل چرخه مالی نامناسب از سوی دولت، بیمه‌ها و دانشگاه‌ها است.

        داروی بی‌کیفیت و غیراستاندارد داروی ژنریک نیست
        سالم‌خبر: دبیرشورای بررسی و تدوین فهرست دارویی کشور، گفت: اگر دارو به هر دلیلی بدون رعایت ضوابط و استانداردها وارد بازار شود، این دارو، داروی ژنریک نیست. نازیلا یوسفی، در رویداد نظام ژنریک؛ بایدها و نبایدها، با بیان اینکه نظام دارویی کشور نیازمند تبیین روشن نظام ژنریک است، گفت: تمرکز در نظام ژنریک بر این اصل است که دارو باید کیفیتی معادل با داروی اصلی داشته باشد، اگر دارویی از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نباشد، از سازمان غذا و دارو مجوز ورود به بازار را دریافت نخواهد کرد.