در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شبكه رادیویی سلامت در برنامه «غذا سلامت زندگی»، سه شنبه - 24 مهر، به موضوع «توجهات تغذیه ای برای سلامت چشم» می پردازد. دوشنبه، 23 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        بلاتکلیفی کودکان حاصل از ازدواج مادر ایرانی و پدر غیرایرانی
        کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی سال‌هاست در سایه زندگی می‌کنند، بدون هویت رسمی. با وجود تصویب قانون تابعیت در سال ۹۸، موانع امنیتی و پیچیدگی‌های اجرایی، صدور شناسنامه برای این کودکان را با تأخیر و توقف مواجه کرده است. درحالی‌که هزاران نفر همچنان در انتظار تأییدهای امنیتی و شناسنامه مانده‌اند، اجرای این قانون به تعویق افتاده و بسیاری از این کودکان در برزخ هویتی قرار گرفته‌اند.

        تبعیض‌های پنهان علیه زنان موتورسوار
        با وجود قوانین اساسی که بر برابری زن و مرد تأکید دارند، تبعیض علیه زنان در جامعه همچنان ادامه دارد. موضوع موتورسواری زنان در ایران به عنوان یکی از موارد چالش‌برانگیز، نیاز به بررسی دارد. مونیکا نادی، وکیل دادگستری، در گفتگو با خبرنگار رکنا به بررسی وضعیت حقوقی موتورسواری زنان پرداخت و بر لزوم ایجاد مرجع قانونی برای صدور گواهینامه تأکید کرد. او خواستار تغییر نگرش اجتماعی نسبت به موتورسواری زنان و ضرورت به‌روز رسانی قوانین مرتبط شد.

        خانم ها 150 دقیقه در هفته فعالیت فیزیکی داشته باشند
        دکتر محمدرضا سهرابی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایرانی گفت: توجه به سلامت زنان اهمیت بسیار زیادی دارد و ارتقای سلامت آنان نقش موثری در ارتقای سلامت تمامی افراد جامعه ایفا می‌کند. وی با اشاره به ارتباط مسایل مختلف با سلامت زنان خاطرنشان کرد: مواردی نظیر بارداری، شیردهی، یائسگی و پذیرفتن نقش همسری و مادری، سلامت زنان را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. دکتر سهرابی با اشاره به نقش کلیدی زنان در انتخاب و ترویج سبک زندگی سالم در خانواده بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت بانوان جامعه تاکید کرد و انتخاب سبک زندگی سالم را نیازمند مشارکت و خردجمعی دانست.