در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ۶ تن بستنی تاریخ مصرف گذشته کشف شد
        رئیس کل دادگستری استان اصفهان از کشف ۶ تن بستنی تاریخ مصرف گذشته در آران و بیدگل خبر داد. یکشنبه، 29 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد گفت: طی رصدهای اطلاعاتی و اقدامات فنی، شبکه ساخت و توزیع داروهای غیرمجاز شناسایی و منهدم شد.

        سمپوزیوم بین‌المللی طب سنتی؛ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های ایران در عرصه جهانی و تبادل تجربیات
        سالم خبر: نفیسه حسینی یکتا؛ برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی چشم‌انداز قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری طب‌های سنتی و مکمل را فرصتی مناسبی برای تبادل تجربیات بین کشورهای مختلف و معرفی  ایران به عنوان یکی از قطب‌های مهم طب سنتی در جهان دانست.  به گزارش سالم خبر، نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با اشاره به پیشینه غنی طب ایرانی و به رسمیت شناخته شدن آن در عرصه بین‌المللی، بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ غنی این مکتب طبی تأکید کرد.   وی با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت در حوزه طب‌های سنتی و مکمل راهبردی را ابلاغ کرده است خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف در درجات متفاوت بر اساس این راهبرد در حوزه‌های مختلف اعم از سیاستگذاری، آموزش، خدمات و پژوهش دستاوردهایی داشته اند.

        فیزیوتراپیست ها متخصصین علم حرکت هستند
        سالم خبر: دبیر اجرایی کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران، از فیزیوتراپیست ها به عنوان متخصصین علم حرکت نام برد. به گزارش سالم خبر، همایون آبایی دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی و سی و پنجمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران، گفت: حدود چهار هزار فیزیوتراپیست در سه روز کنگره که از چهارم تا ششم مهر ۱۴۰۳ در هتل المپیک تهران برگزار حضور دارند و با جدیدترین دستاوردهای علمی در حیطه فیزیوتراپی آشنا می‌شوند. وی افزود: همزمان با برگزاری کنگره، بزرگ ترین نمایشگاه تجهیزات فیزیوتراپی، پزشکی، توانبخشی و ورزشی نیز برپا شده است.