در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        افزایش 11 درصدی مصرف دخانیات در زنان
        معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این‌که در سال 1400، مصرف دخانیات در مردان 3 درصد و در زنان 11 درصد افزایش یافته است، گفت: راهکار مقابله با افزایش مصرف دخانیات، ممنوع کردن مصرف سیگار برای افراد زیر 18 سال و همچنین عدم نخ‌فروشی سیگار است. یکشنبه، 29 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        به گزارش سالم خبر، اسنپ دکتر سامانه ای است که زمان دریافت خدمات را مشخص کرده و افراد می توانند با پزشک به صورت تلفنی یا از طریق پیام رسان‌ها صحبت کنند و این مشاوره های پزشکی به ویزیت تبدیل شده و حتی تجویز دارو نیز انجام می‌شود. این درحالیست که بر اساس اعلام سازمان نظام پزشکی کشور افراد برای انجام امور درمانی خود صرفا باید به پزشکان مراجعه کنند و در مواردی که مشخصات درمانگر در صفحه فضای مجازی درج شده باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جستجوی پزشک در سایت سازمان نظام پزشکی به نشانی https://membersearch.irimc.org، نسبت به راستی آزمایی اطلاعات درج شده در صفحه تبلیغاتی اقدام کنند.

        آمار پوکی استخوان در زنان و مردان ایرانی/هزینه عوارض بیماری
        رئیس مرکز تحقیقات استئوپروز دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آمار شیوع پوکی استخوان در مردان و زنان ایرانی گفت: عوارض ناشی از بیماری پوکی استخوان حدود 3 هزار میلیارد تومان برای نظام سلامت کشور هزینه در بر دارد.

        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.