در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        پایش سلامت 8 محصول کشاورزی از نظر باقیمانده سموم
        مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، از پایش 8 محصول خام کشاورزی از نظر باقیمانده سموم، فلزات سنگین، نیترات و نیتریت خبر داد. دوشنبه، 30 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        پایش سموم ۸ محصول خام کشاورزی در بازار
        مدیر کل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو از پایش ۸ محصول خام کشاورزی در سطح عرضه خبر داد.

        هشدار سازمان غذا و دارو درباره ترش‌مزه‌های غیر بهداشتی
        سالم‌خبر: سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی از شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های غذایی ترش مزه، را غیر مجاز اعلام کرد. به گزارش سالم‌خبر: روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی از شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های غذایی ترش مزه، را به علت فاقد، تعلیق، ابطال یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل فرآورده‌های غذایی غیر مجاز شناخته شده اند، اعلام کرد. آلوچه لواشک با نام‌های تجاری ساحل انزلی، کبری، ترشینه، تکدونه و بیتاتک به علت نداشتن مجوز‌های لازم غیر مجاز شمرده می‌شوند. همچنین لواشک‌های نازلار ترش، لاریسا، مامانی، ترش ناب و لواشک سنتی برپایه پوره میوه ساحل ترش درسا مشمول محصولات غیر مجاز می‌باشند.

        درمان دیابت کشف شد
        سالم‌خبر: نخستین درمان دیابت نوع ۲ در جهان با روش سلول درمانی در چین محقق شده است که طی آن مردی ۵۹ ساله که به مدت ۲۵ سال مبتلا به دیابت نوع ۲ و متحمل عوارض شدید این بیماری بود، اکنون از شر آن رها شده است. گروهی از دانشمندان و پزشکان چینی در یک دستاورد نوآورانه پزشکی، برای اولین بار با استفاده از روش سلول‌درمانی توانسته‌اند یک بیمار دیابتی را درمان کنند. به نقل از آی‌ای، بیمار مردی ۵۹ ساله است که به مدت ۲۵ سال دیابت نوع ۲ را تحمل کرده و با عوارض شدید این بیماری مواجه بود. وی با وجود دریافت پیوند کلیه در سال ۲۰۱۷ بیشتر عملکرد جزایر لانگرهانس خود را که برای تنظیم سطح گلوکز خون حیاتی است، از دست داده بود و به چندین تزریق روزانه انسولین وابسته بود.