در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        وضعیت نگران‌کننده بهزیستی در تهران
        مدیریت بهزیستی استان تهران که به‌طور قانونی‌ و اخلاقی، وظیفه توسعه خدمات‌ بهزیستی را بر عهده دارد به‌جای تلاش‌ در این زمینه، بستر تخریب این مرکز را فراهم کرد تا گستره‌ای از فعالیت‌های دولتی به بهانه غیراجرایی بودن برنامه‌ها از بین رفته و فضای آن برای درآمدزایی به پاساژ تبدیل شود. یکشنبه، 29 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: در شریعتی، پاسداران، تجریش، پونک، تهرانپارس و هر منطقه‌ای که ساکنانش تمکن مالی بهتری دارند،خیابان‌‌ها پر شده از داروخانه‌های به‌ هم‌ چسبیده! بیشترین فاصله میان دو داروخانه در برخی از خیابان‌ها به ۱۰ قدم هم نمی‌‌رسد. در مقابل و چند کیلومتر پایین‌‌تر و در برخی از مناطق جنوبی، داروخانه‌ نایاب است و بعضا مردم این مناطق باید برای خرید یک مسکن ساده هم چندین خیابان را طی کنند تا به داروخانه برسند. در شریعتی، پاسداران، تجریش، پونک، تهرانپارس و هر منطقه‌ای که ساکنانش تمکن مالی بهتری دارند، خیابان‌ها پرشده از داروخانه‌های به‌هم چسبیده! بیشترین فاصله میان دو داروخانه در برخی از خیابان‌ها به ۱۰قدم هم نمی‌رسد.

        سالم‌خبر: اخیرا ابلاغیه‌‌ای از سوی سازمان غذا و دارو منتشر شد که در آن صدور مجوز ساخت داروخانه به غیرداروسازان مورد تایید قرار گرفته است. این در حالی است که با تصمیم‌سازی‌های اخیر و در پی آن افزایش بی‌رویه، داروخانه‌ها، طی سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. کمبود دارو، اجاره بها و هزینه‌های بالا، بدهی‌های سنگین، افزایش شمار چک‌های برگشتی و خودکشی موسسان داروخانه‌ها مهم ترین مشکلات داروخانه‌ها در سطح کشور هستند که به حل هیچ یک توجه چندانی نمی‌شود. این مسائل نشان می‌دهند که اکنون صنعت داروسازی کشور با سرعت زیادی به سوی زوال و نابودی می‌رود.

        سالم‌خبر: سیدموید علویان، پزشک و استاد بازنشسته دانشگاه در نامه‌ای به مسعود پزشکیان، رییس‌جمهوری با اشاره به دغدغه های موجود در نظام سلامت کشور، سوالاتی را مطرح کرد. در این نامه آمده است: با سلام و احترام. اینجانب به عنوان عضوی از جامعه پزشکی که عمر خود را صرف خدمت به بیماران در حد توان و تلاش علمی برای تربیت نیروهای متخصص و فوق‌تخصص و‌ محقق با آموزش و انجام تحقیقات در حوزه هپاتیت، صرف کرده‌ام و مردم و بیماران در چند هفته اخیر برای شرکت و یا عدم در انتخابات و رأی به چه گزینه‌ای مورد سؤال قرار گرفتم و برای پاسخ‌دادن به سؤالات آنها نیاز به درک درست نظرات و برنامه‌های کاندیداها در حوزه سلامت دارم. سیدموید علویان-استاد بازنشسته دانشگاه بقیه ا...: با سلام و احترام.