در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        زنان پوکی استخوان را جدی بگیرند
        مشاور امور پژوهشی فرهنگستان علوم گفت: وزارت بهداشت باید برای زنان برنامه ریزی آموزشی داشته باشد. یکشنبه، 29 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        با وجود ١۶ پرونده، اتهامات علیه هیات امنای ارزی اثبات نشده است
        سالم‌خبر: رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با بیان اینکه تاکنون ١۶ پرونده نظارت و بازرسی تشکیل شده که نتیجه آن شش گزارش تعقیب کیفری بوده است، گفت: این پرونده‌ها در دادسرا در دست رسیدگی است و تا زمانی که اتهامی ثابت نشده، نمی‌توان جزئیات و موضوع آنها را بیان کرد. ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ۲۵ مهر ماه در نشستی خبری با بیان اینکه حدود ۶ سال است که درباره عملکرد هیات امنای ارزی بازرسی‌های مکرری صورت گرفته است، اعلام کرد: تاکنون ۲۵ گزارش اصلاحی تهیه و ۱۶ پرونده در حوزه هیات امنای ارزی تشکیل شده است.

        مطالعات بالینی درمان سل‌تراپی ده بیماری صعب العلاج تایید شده است
        سالم‌خبر: فناوری سلول درمانی به دو گروه عمده براساس نوع فناوری تقسیم می شوند: گروه اول فناوری آلوژن می باشد که پیوند سلولی از یک فرد به یک فرد است که طبعا رویکرد درمانی خاص خود را دارد؛ گروه دوم به فناوری اتولوگ می پردازد که پیوند سلولی از بیمار به خود بیمار می باشد که این فرایند بصورت پزشکی شخصی شده می باشد که طبعا خود فناوری به علت فرآوری سلولی از خود بیمار، عوارض مرتبط با خود سلول را نخواهد داشت و عمده عوارض ناشی از روش‌های نمونه‌گیری یا تزریق می‌باشد که مشابه همه موارد می باشد مثل عوارض ناشی از نمونه گیری از مغز استخوان یا تزریق داخل وریدی در ارگان‌های هدف و یا تزریق در داخل نخاع و یا بطن های مغزی.