در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        دكتر سعید هادی در گفتگو با رادیو سلامت گفت: دانش آموزان لازم است شام كم چرب میل كنند و از خوردن غذاهای تند و پر ادویه پرهیز كنند تا خواب خوبی داشته باشند. ضمناً مصرف قهوه، شكلات و انواع نسكافه، 4 تا 5 ساعت قبل از خواب ممنوع است و فاصله بین شام و خواب باید بین 3 تا 4 ساعت باشد. دوشنبه، 23 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        سازمان غذا و دارو به پلتفرم‌های متخلف هشدار داد
        سالم‌خبر: رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی، از تشدید اقدامات نظارتی برای جلوگیری از قاچاق تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی خبر داد. محمد رشیدی، با عنوان این مطلب که سامانه‌های هوشمند و همکاری با پلتفرم‌های آنلاین در اولویت اقدامات این اداره کل قرار دارند، گفت: نظارت بر عرضه کالاهای سلامت‌محور در فضای مجازی و پلتفرم‌های آنلاین به‌شدت افزایش یافته است. وی افزود: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۳ هزار تخلف در زمینه تجهیزات و داروهای غیرمجاز شناسایی و ثبت شده است. رشیدی ادامه داد: برخی پلتفرم‌های آنلاین تخلفات متعددی داشته‌اند و سازمان غذا و دارو به این پلتفرم‌ها هشدار داده که در صورت عدم رفع تخلفات، دسترسی آنها محدود یا مسدود خواهد شد.

        اتباع غیرمجاز؛ بیماری سل را با خود به ارمغان آورده‌اند
        سالم‌خبر:رئیس بخش سل و تحقیقات ریوی انجمن انستیتو پاستور ایران، درباره عمده ترین گروه ها و استان های مبتلا به سل در ایران گفت: بیشترین موارد مثبت ابتلا به سل مربوط به اتباع افغانستانی به ویژه اتباع غیرمجاز است که بدون غربالگری و کنترل وارد ایران می شوند.  ابوالفضل فاتح همچنین افزود: البته بر اتباعی که به صورت قانونی به کشور وارد می شوند نیز باید کنترل بهتری صورت بگیرد. با توجه به اقدامات قاعده مند و منظم وزارت بهداشت در سراسر کشور، روند ابتلا به سل کاهشی و در برخی استان ها مانند سیستان و بلوچستان به دلیل همسایگی با کشور پاکستان و افغانستان، گلستان به علت همجواری با کشور ترکمنستان و ایلام به علت هم مرز بودن با کشور عراق، افزایشی بوده است.

        بیشترین تخلفات در فروش محصولات سلامت محور در پلتفرم‌های دیوار، ترب، دیجی کالا، ایمالز و اسنپ!
        سالم‌خبر: رئیس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو از ثبت بیش از ۱۳ هزار تخلف در نیمه اول سال جاری در حوزه عرضه فراورده‌های سلامت‌محور توسط پلتفرم‌ها و سایت‌ها خبر داد. به گزارش سالم‌خبر از سازمان غذا و دارو، حامد عبدی اظهار کرد: در نیمه اول سال جاری، بیش از ۱۳ هزار تخلف در حوزه عرضه فراورده‌های سلامت‌محور از طریق پلتفرم‌ها و سایت‌ها در سامانه اینماد ثبت شده است. وی با اشاره به اینکه بیشتر این تخلفات به کالاهای قاچاق و بدون مجوز مربوط می‌شود، افزود: سکوی «دیوار» با بیش از ۳۳۰۰ تخلف، بیشترین میزان تخلف را داشته است، سایر پلتفرم‌ها شامل «ترب» با بیش از ۲۶۰۰ تخلف، «دیجی کالا» با بیش از ۱۰۰۰ تخلف، «ایمالز» با ۶۲۷ تخلف و «اسنپ» با ۱۲۴ تخلف بوده‌اند.