در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        مهم ترین بیماری‌های سبک زندگی امروزی
        معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سکته قلبی، دیابت، چاقی، سرطان و پوکی استخوان را از مهم ترین بیماری‌های مزمن عنوان کرد که با سبک زندگی ارتباطی مستقیم دارند. دوشنبه، 30 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        خانم ها 150 دقیقه در هفته فعالیت فیزیکی داشته باشند
        دکتر محمدرضا سهرابی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایرانی گفت: توجه به سلامت زنان اهمیت بسیار زیادی دارد و ارتقای سلامت آنان نقش موثری در ارتقای سلامت تمامی افراد جامعه ایفا می‌کند. وی با اشاره به ارتباط مسایل مختلف با سلامت زنان خاطرنشان کرد: مواردی نظیر بارداری، شیردهی، یائسگی و پذیرفتن نقش همسری و مادری، سلامت زنان را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. دکتر سهرابی با اشاره به نقش کلیدی زنان در انتخاب و ترویج سبک زندگی سالم در خانواده بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت بانوان جامعه تاکید کرد و انتخاب سبک زندگی سالم را نیازمند مشارکت و خردجمعی دانست.

        جایگاه صنایع تولید مواد اولیه دارویی، بسیار بالاتر از موقعیت فعلی آن است
        سالم‌خبر: جایگاه و رشد و توسعه‌ی صنعت مواد اولیه دارویی کشور باید به مراتب بالاتر از شرایط فعلی باشد. ضمن آنکه بخشی از این خاستگاه به خود صنعت و بخشی دیگر نیز به سیاست‌های مدیریت زنجیره تامین باز می گردد و به طور قطع از سیاست گذار انتظار می‌رود که نگاه کلی به زنجیره داشته باشد نه صرفا تنها بخشی از آن. دکتر محمدرضا عبداللهی، مدیرعامل شرکت آوان بهمن شیمی در گفت‌وگو با سالم‌خبر، با بیان این مطلب، افزود: شرکت آوان بهمن شیمی جزو شرکت‌های نسل جدید در صنعت مواد اولیه دارویی( API) است که در سه سال اخیر وارد این بازار شده و با پروژه‌های بسیار متمایز در صنعت مواد اولیه، در حال فعالیت است که انشالله طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

        سالم‌خبر: محمد ظفرقندی، وزیر بهداشت و درمان در اولین سفر خارجی برای شرکت در نشست کمیته منطقه ای دفتر مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی (امرو)، عازم قطر می‌شود. به گزارش سالم‌خبر هفتاد و یکمین نشست کمیته منطقه‌ای دفتر مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی (امرو) با حضور وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران و تمامی کشورهای عضو ۲۲ تا ۲۶ مهر ۱۴۰۳ با شعار «سلامت موضوع فرامرزی: اقدام، دسترسی، برابری» در دوحه قطر برگزار می‌شود. اجلاس سالیانه کشورهای عضو منطقه مدیترانه شرقی، یکی از مهمترین رویدادهای منطقه‌ای در راستای تصمیم سازی و تنظیم سیاست‌های سلامت منطقه است. هفتاد و یکمین اجلاس امرو شامل سه بخش پیش اجلاس، بخش تخصصی اجلاس و نشست‌های جانبی خواهد بود.