در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        اعجمی: واکسن آنفلوانزای وارداتی موجود است؛ داروخانه‌ها: نداریم!
        سالم‌خبر: سرپرست برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: مجوز واردات حدود 2 میلیون و 100 هزار دُز واکسن صادر شده و نزدیک به یک میلیون و 800 هزار دُز در داروخانه‌ها توزیع شده است. زهرا اعجمی روز یکشنبه اظهار داشت: اکنون این واکسن‌ها در دسترس مردم قرار دارد و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد. وی درباره فقدان موجودی واکسن آنفلوانزای وارداتی، به ویژه برند هلندی توضیح داد که در حال حاضر این واکسن‌ها در شرکت‌های پخش دارو و داروخانه‌ها موجود است همچنین ۲۵۰ هزار دُز واکسن خارجی نیز برای تزریق به گروه‌های پرخطر به معاونت بهداشت وزارت بهداشت تحویل شده است. دوشنبه، 30 مهر 1403

        عناوین مرتبط
        تولیت سلامت از دست وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو رفته بود
        سالم‌خبر: رئیس مجمع انجمن داروسازان ایران، گفت: امید داریم با آمدن وزیر بهداشت جدید، خیلی از رویه‌های غلط در حوزه سلامت اصلاح شود. زیرا، تولیت سلامت از دست وزارتخانه و سازمان غذا و دارو رفته بود و دستگاه‌ها و سازمان‌های غیرمرتبط در حوزه تخصصی سلامت دخالت می‌کردند. همایون صادقی همچنین افزود: دخالت پلتفرم‌ها در توزیع دارو، مهم‌ترین دخالت در حوزه سلامت است که با آسیب‌های فراوانی برای نظام سلامت و مردم همراه خواهد بود. وی به آئین نامه تأسیس داروخانه‌ها که تحت فشار افراد غیر حرفه‌ای در بیرون از سازمان غذا و دارو، ابلاغ شد؛ اشاره کرد و گفت: ترکیه هم ۷ سال پیش این راه را رفت و شکست خورد و مجبور شد دوباره به روال سابق در تأسیس داروخانه بازگردد.

        داروهای کمیاب به راحتی در بازار آزاد یافت می‌شود
        سالم‌خبر: دبیر شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی اقلام دارویی کمیاب در داروخانه‌ها به راحتی در بازار آزاد یافت می‌شوند و این موضوع نشان دهنده آن است که جریان دارویی در کشور ما (به غیر از داروهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند) دارای نشتی‌هایی در حوزه‌های مختلف است. اصغر جهانگیر طی سخنانی در نشست شورای‌عالی پیشگیری از وقوع  جرم که با حضور رییس قوه قضاییه و با دستورجلسه «پیشگیری از جرائم حوزه توزیع دارو و کالاهای سلامت‌محور» برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۵ ماه پیش جلسات متعددی را با دستگاه‌های مختلف با هدف هماهنگی در حوزه پیشگیری از جرایم کالاهای سلامت‌محور (با محوریت دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی) برگزار کردیم.

        کمبودهای دارویی با نشان دادن ظرفیت تولید صنایع در نمایشگاه‌ها همخوانی ندارد
        سالم‌خبر: رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در نشست خبری نهمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما که در سازمان غذا و دارو برگزار شد، گفت: این نمایشگاه با دعوت از شرکت‌های ایرانی، خارجی و سفرا برگزار می‌شود. شعار امسال هم نیز «همه بازیگران صنعت دارو زیر یک سقف» است که در راستای وفاق ملی انتخاب شده است. حضور سفرا در نمایشگاه ایران فارما در این راستاست تا زمینه همکاری با کشورهای خارجی و صادرات دارو فراهم شود. به گفته عبده‌زاده پیش‌بینی می‌شود که امسال استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت بگیرد و حدود ۴۰ هزار بازدیدکننده تخصصی داشته باشیم.