در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
        سالم‌خبر: در جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع دکتر پرستو بخشی اعلام شد. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        بیشترین آمار مرگ‌ومیر و از ‌کارافتادگی به بیماری‌های قلب و عروق برمی‌گردد
        سالم خبر: معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیشترین آمار مرگ‌ومیر و از ‌کارافتادگی ما به بیماری‌های قلب و عروق برمی‌گردد. به گزارش سالم خبر، حسین فرشیدی امروز، ۲۴ فروردین‌ماه، در کنگره بین‌المللی بیماری‌های مادرزادی قلب کاسپین که در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه بیشترین آمار مرگ‌ومیر و از ‌کارافتادگی ما به بیماری‌های قلب و عروق برمی‌گردد. وی افزود: امروز بیش از ۴۵ درصد موارد مرگ ناشی از بیماری‌های غیر واگیر به بیماری‌های قلب و عروق مربوط می‌شود، بنابراین باید اهمیت دوچندانی به نقش پیشگیری در بیماری‌های قلب و عروق داشته باشیم.

        دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل
        سالم‌خبر: استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مهشید ناصحی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با روز جهانی سل با اشاره به شعار روز جهانی مبارزه با سل مبنی بر ( بله! ما می‌توانیم به سل پایان دهیم!) گفت: ۲۴ مارس سالروز معرفی عامل بیماری سل به جهانیان توسط دکتر رابرت کخ در سال ۱۸۸۲ به‌عنوان روز جهانی سل و ۲۳ مهرماه سالروز وفات حکیم ذکریای رازی، به عنوان روز ملی مبارزه با سل به پاس فعالیت‌های ارزشمند در زمینه سل نامگذاری شده‌اند.

        برترین جراح قلب اطفال از ایران رفت!
        سالم‌خبر: خبر مهاجرت برترین متخصص جراحی قلب اطفال کشور در حالی در سطحی گسترده منتشر شد که رئیس بخش پیوند قلب کودکان بیمارستان شهید رجایی اعلام کرد: با وجود اینکه ما مهاجرت مازیار غلامپور دهکی را به مقامات امنیتی و وزارت بهداشت اطلاع داده ایم اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. پایگاه خبری سازمان نظام پزشکی در گزارشی به وضعیت پیوند قلب اطفال پرداخته و از مهاجرت مازیار غلامپور نفر اول این رشته خبر داده است. در بخش‌هایی از این گزارش می‌خوانیم: خبر کوتاه بود و دردناک! دکتر "مازیار غلامپور دهکی" جراح و از بزرگان و نوابغ پیوند قلب کودکان هم از ایران مهاجرت کرد.  او که لیست انتظار بیمارانش تا دو سال آینده پر بود و ۶۳۸ کودک نیازمند جراحی قلب در صف عمل جراحی در مرکز قلب و عروق شهید رجایی هستند.