در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی برای صیانت از سلامت مردم
        موافقت دولت با افزایش ۳۵ درصدی تعرفه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی اگرچه جامعه پزشکی را که خواهان افزایش ۴۶ درصدی بودند راضی نکرد اما در نگاه کلی، این نرخ‌گذاری به نفع عموم‌ جامعه است تا دسترسی آنان به خدمات درمانی مطلوب، محدود نشود. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        افزایش 20 درصدی تعرفه پزشکی با تورم 40 درصدی همخوانی ندارد
        سالم‌خبر: رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مالیات و درآمدهای دولت با میزان رشد تورم افزایش پیدا می‌کند، اما تعرفه پزشکی از این روند تبعیت نمی‌کند و همیشه در محدوده ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش، ثابت و اصطلاحاً فریز شده است!  ایرج خسرونیا، در آستانه برگزاری کنگره متخصصان داخلی ایران، اظهار داشت: پزشکان از دیدگاه مردم جزو گروه‌های شغلی با درآمد خوب هستند ولی در واقع این‌طور نیست و فقط ۱۰ درصد پزشکان درآمد خوبی دارند.

        دارو که تمام شد بعد به فکر تامین ارز آن می‌افتیم
        سالم‌خبر: نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس، گفت : دارو که تمام شد بعد به فکر تامین ارز آن می‌افتیم. سیدمحمد پاک مهر نماینده مجلس، حقوق یک پرستار در کشور ما ماهانه حدود ۱۲ الی ۱۵ میلیون تومان است و این در حالی است که حقوق پرستار در یکی از کشور‌های همسایه ما ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون است. مهم‌ترین برنامه‌ای که ما بنا داریم در دور جدید مجلس شورای با جدیت مورد پیگیری قرار دهیم موضوع تحقق عدالت اجتماعی در حوزه نظام سلامت است. متاسفانه ما موفق نشدیم که توزیع متناسب امکانات، تجهیزات و بستر‌های خدمات نظام سلامت برای اقشار مختلف کشور را به درستی فراهم کنیم. برخی از استان‌های کشور در حوزه نظام سلامت در محرومیت شدید به سر می‌برند.

        برخی رشته های پزشکی در مرز بحران قرار دارند، صندلی‌های دستیاری خالی مانده است
        رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به رغم وجود بیش از ۹۰ هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پُر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته های تخصصی در مرز بحران قرار دارد. محمد رئیس زاده، در مراسم روز علوم آزمایشگاهی که در سالن همایش رازی برگزار شد، نسبت به مسائل و چالش‌های جدی جامعه پزشکی کشور هشدار داد و خطاب به مسئولین کشور یادآور شد: چنانچه فرصت حل چالش‌ها و مسائل مرتبط با وضعیت جامعه پزشکی کشور را از دست بدهیم، نظام سلامت کشور در بسیاری از حوزه‌های پزشکی و سلامت دچار بحران خواهد شد و در چنین شرایطی حل این بحران‌ها به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.