در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        خواص تغذیه ای و ارزش غذایی ذرت
        همانطور که اشاره کردیم ارزش غذایی ذرت بسیار بالاست و همین موضوع باعث شده تا از آن به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع تامین خوراک حیوانات یاد شود. در این بخش به برخی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از این ماده اشاره می‌کنیم. البته در نظر داشته باشید که این ماده غذایی به تنهایی قادر به تامین همه نیازهای حیوانات نیست و در کنار آن باید از بنتویت خوراک طیور، دانه کتان و ... نیز استفاده کرد. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        با این ادویه دم دستی پیری را دور بزنید
        غذا یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر سلامت بدن و اندام‌های آن تأثیر می‌گذارد و برخی از مواد غذایی هستند که در بهبود سلامت و مبارزه با پیری و بیماری‌ها تأثیر مؤثری دارند.

        دولتمردان لطف کنند هیچ‌گونه کمک و دخالت دستوری در امور صنایع دارویی نکنند
        سالم‌خبر: نایب رئیس اتحادیه مکمل های غذایی و فعال صنعت دارو و سلامت، گفت: یکی از راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور این است که دولت دستور بدهد تا سازمان غذا و دارو عاجلا نسبت به واگذاری مسئولیت‌هایی غیر از سیاست‌گذاری و رگولاتوری، اقدام و این دسته از مسئولیت‌های کاربردی، تخصصی را به سندیکا و انجمن‌های مربوطه انتقال دهند و از دخالت دادن و واگذاری به غیر خودداری کنند. امیر قلن بر،افزود: قیمت‌گذاری دستوری و عدم ایفای تعهدات بیمه و همچنین مباحث مالیاتی، گرفتاری‌های زیادی را برای صنایع دارویی ایجاد کرده و در این رابطه راهکارهایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

        هشدار به مصرف‌کنندگان رژهای سمی و مضر
        سالم‌خبر: کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد. شیما حلاج گفت: اگر چه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید، اما برخی از خانم‌ها به دلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند. کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها، افزود: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فرآورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.