در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        چگونه هوای پاک را واقعی کنیم؟
        در سراسر جهان، آلودگی هوا در هر دقیقه ۱۳ نفر را از بین می‌برد که بسیاری از آنها در شهرها زندگی می‌کنند. این مشکل می‌تواند با شتاب شهرنشینی افزایش یابد. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        بییشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
        سالم خبر: معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی؛ گفت: مراکز فاقد مجوز و زیرزمینی منشأ اصلی صدمات به زیبایی و سلامت مردم هستند. به گزارش سالم خبر، محمدرضا خردمند در پاسخ به این سؤال که «عمده شکایات مردم به کدام اقدامات پزشکی مربوط است؟» اظهار کرد: در تمام جهان در رشته‌هایی که اعمال جراحی پرخطرتری وجود دارد احتمال صدمه به بیمار نیز بیشتر است و به دلیل پرریسک بودن اعمال جراحی در حوزه‌های زنان، ارتوپدی و جراحی، شکایات و محکومیت‌ها در این تخصص‌ها نیز بیشتر است اما در سال‌های اخیر بیشتر آسیب‌ها در حوزه زیبایی بوده و اکنون بیشترین شکایات مردمی در زمینه خدمات زیبایی و ترمیمی است.

        افزایش 20 درصدی تعرفه پزشکی با تورم 40 درصدی همخوانی ندارد
        سالم‌خبر: رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مالیات و درآمدهای دولت با میزان رشد تورم افزایش پیدا می‌کند، اما تعرفه پزشکی از این روند تبعیت نمی‌کند و همیشه در محدوده ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش، ثابت و اصطلاحاً فریز شده است!  ایرج خسرونیا، در آستانه برگزاری کنگره متخصصان داخلی ایران، اظهار داشت: پزشکان از دیدگاه مردم جزو گروه‌های شغلی با درآمد خوب هستند ولی در واقع این‌طور نیست و فقط ۱۰ درصد پزشکان درآمد خوبی دارند.

        همزمان با روزجهانی ایمن سازی واكسیناسیون، برنامه صبحگاهی «به زندگی سلام كن» رادیو سلامت، چهارشنبه – پنجم اردیبهشت، موضوع «ایمنی وسلامت»، را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.