در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شما هم در تعطیلات دچار بی نظمی در خواب می شوید؟ بخوانید
        پزشکان و روانشناسان تاکید دارند همان قدر که خواب کوتاه می‌تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد، پرخوابی و بی‌نظمی در خواب هم می‌تواند به سلامت جسم و روح آسیب بزند. جمعه، 10 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        درمان استرس و رسیدن به احساس آرامش
        داشتن احساس آرامش بزرگ‌ترین موهبتی است که شاید کمتر به آن توجه داشته باشید. همین عدم توجه باعث می‌شود که در برهه‌ای از زندگی به وجودتان و هر آنچه متعلق به شماست، احساس ناامنی پیدا کنید. این احساس ناامنی و ترس به‌عنوان استرس و اضطراب شناخته می‌شود و می‌تواند حالات روحی و سپس شرایط جسمی شما را تحت تاثیر مخرب خود قرار دهد. شرایط زندگی در عصر امروز، عدم توانایی و عدم زمان‌بندی درست در رسیدگی به امور روزمره باعث ایجاد ترس و مشکلات ناشی از آن در افراد می‌شود. درصورتی‌که برای رفع این معضل تلاشی نکنید، به مرور عزت نفس و اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده و با مشکلات جدیدتری همراه خواهید شد.

        ترکیه رتبه هفتم گردشگری سلامت در جهان را کسب کرد
        سالم‌خبر: ترکیه رتبه هفتم گردشگری سلامت در جهان را کسب کرد و در سال 2023 شاهد افزایش چشمگیری در تعداد گردشگران سلامت بوده که به 1.4 میلیون نفر رسیده‌اند.   ترکیه به عنوان یک مقصد برجسته برای نیازمندان درمان، رتبه هفتم جهان در گردشگری سلامت را به خود اختصاص داده است. به گزارش اکونومی‌میدل‌ایست، این کشور دارای زیرساخت‌های قوی و موسسات بین‌المللی شناخته‌شده است که به محبوبیت جهانی آن به عنوان مقصدی برای اقدامات پزشکی کمک می‌کند. بر اساس داده‌های اخیر وزارت تجارت، گردشگری سلامت در سال 2023، 2.3 میلیارد دلار (74 میلیارد لیر ترکیه) درآمد ایجاد کرد که نسبت به 1.9 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش یافته است.

        قیمت‌گذاری محصولات مکمل با میزان افزایش تورم همخوانی ندارد
        سالم‌خبر: وضعیت اقتصادی کنونی کشور با روند بی‌ثبات تورم و قیمت ارز، هزینه‎های تولید صنایع دارویی و مکمل‌ها را افزایش داده است این در حالیست که قیمت‌گذاری مکمل‌ها راضی کننده نیست و سازمان غذا و دارو همچنان بر قیمت‌گذاری 20 تا 35 درصدی این محصولات اصرار می‌ورزد. افزایش هزینه‌های تولید و به تبع آن بالا رفتن قیمت مکمل‌ها با توجه به کاهش توان پرداخت عموم مردم نه مورد پسند مصرف‌کنندگان و نه تولیدکنندگان است. براساس آمارهای موجود در سال 1400  فروش عددی مکملها نسبت به سال گذشته خود 17 درصد کاهش داشته است این درحالیست که فروش ریالی 18 درصد افزایش داشته است که این نشان از رشد بازار ناشی از افزایش قیمت‌ها بوده است نه افزایش خرید.