در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        تنها نیمی از پزشکان عمومی مشغول طبابت هستند
        سالم خبر: بیش از ۹۵ هزار پزشک عمومی در کشور داریم که تنها نیمی از آن‌ها مشغول طبابت هستند و بقیه دیگر طبابت نمی‌کنند و بیشترشان به مشاغل دیگر رو آورده‌اند. به گزارش سالم خبر، در کشور‌های توسعه‌یافته، «سیستم ارجاع» وجود دارد و اجرا می‌شود. به این صورت که بیمار قبل از مراجعه به متخصصِ هر رشته‌ای باید برای بیماری‌های مختلف نزد پزشک عمومی برود و پزشک عمومی در صورت صلاح‌دید، او را به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد. در ایران با آن که کارشناسان و خود پزشکان سال‌ها است بر اجرای سیستم ارجاع تاکید دارند، اما وزارت بهداشت تاکنون اراده و برنامه‌ای برای اجرای آن نداشته و درنتیجه، مردم نیز برای هر بیماری، طبق تشخیص خود به پزشک متخصص مراجعه می‌کنند. چهارشنبه، 29 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل
        سالم‌خبر: استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مهشید ناصحی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با روز جهانی سل با اشاره به شعار روز جهانی مبارزه با سل مبنی بر ( بله! ما می‌توانیم به سل پایان دهیم!) گفت: ۲۴ مارس سالروز معرفی عامل بیماری سل به جهانیان توسط دکتر رابرت کخ در سال ۱۸۸۲ به‌عنوان روز جهانی سل و ۲۳ مهرماه سالروز وفات حکیم ذکریای رازی، به عنوان روز ملی مبارزه با سل به پاس فعالیت‌های ارزشمند در زمینه سل نامگذاری شده‌اند.

        سن انجام عمل های زیبایی کاهش پیدا کرده است
        سالم خبر: بابک نیکومرام  رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: افزایش تقاضای جهانی برای اعمال جراحی زیاد گردیده است که قسمتی مهمی از آن به خاطر تبلیغات گسترده در فضای مجازی است و به کشور ما هم محدود نمی شود.

        سالم خبر: رئیس بخش مسمومیت بیمارستان لقمان با بیان اینکه مشروبات الکلی تقلبی از روی ظاهر و بو قابل تشخیص نیست، گفت: مراجعه روزانه مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی با عوارض چشمی به مراکز درمانی رو به افزایش است و مبتلایان در گروه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال قرار دارند. به گزارش سالم خبر، مسمومیت بسیاری از افراد با مصرف مشروبات الکلی تقلبی در هفته‌های اخیر در صدر اخبار رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفت. مراجعه بسیاری از مصرف کنندگان این مواد به مراکز درمانی با عوارض مختلف چشمی و گوارشی و حتی جان باختن برخی از آنها موج نگرانی را در جامعه را به وجود آورد البته پزشکان همواره هشدار می‌دهند که مصرف مشروبات الکلی عوارض جانبی بسیاری به مرور زمان در سلامت بدن ایجاد می‌کند و نوع تقلبی و غیرتقلبی آن تفاوتی ندارد.