در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
        سالم خبر: تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ در چهار حوزه تخصصی معاینات، تشریح، آزمایشگاه و کمیسیون‌ها اعلام شد. به گزارش سالم خبر از پزشکی قانونی کشور، تعرفه خدمات سازمان در سال۱۴۰۳ بر اساس ماده ۳ قانون تشکیل سازمان پزشکی قانونی کشور مصوب ۲۷ تیر ۱۳۷۲ مجلس شورای اسلامی و هزینه‌های خدمات خاص پزشکی قانونی با در نظر گرفتن تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصویب و از تاریخ ابلاغ آن لازم الاجرا است. در ماده یک آن آمده است: سازمان پزشکی قانونی کشور و همه ادارات کل، مراکز و شعب تابعه موظف هستند تعرفه‌های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال۱۴۰۳ را مطابق تعرفه موضوع ماده ۲ آیین‌نامه از تاریخ ابلاغ دریافت و به حساب درآمد عمومی کشور واریز کنند و همه آئین‌نامه‌های قبلی ملغی است. چهارشنبه، 29 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل
        سالم‌خبر: استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مهشید ناصحی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با روز جهانی سل با اشاره به شعار روز جهانی مبارزه با سل مبنی بر ( بله! ما می‌توانیم به سل پایان دهیم!) گفت: ۲۴ مارس سالروز معرفی عامل بیماری سل به جهانیان توسط دکتر رابرت کخ در سال ۱۸۸۲ به‌عنوان روز جهانی سل و ۲۳ مهرماه سالروز وفات حکیم ذکریای رازی، به عنوان روز ملی مبارزه با سل به پاس فعالیت‌های ارزشمند در زمینه سل نامگذاری شده‌اند.

        حضور مسئول فنی داروخانه الزامی است
        سالم خبر: سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، از نظارت بر حضور مستمر و فعال مسئول فنی داروخانه‌ها خبر داد. به گزارش سالم خبر، زهرا جهانگرد، سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: هماهنگی لازم به منظور ارائه مشاوره تلفنی در زمینه داروها و موارد کنترل مسمومیت و مشاوره‌های دارویی در طول ایام تعطیل صورت گرفته است. وی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به صورت غیرحضوری، افزود: این آموزش‌ها در خصوص تهیه، نگهداری و مصرف صحیح دارو و فرآورده‌های سلامت در ایام تعطیلات نوروز و پیشگیری از بروز مسمومیت‌ها است.

        سن انجام عمل های زیبایی کاهش پیدا کرده است
        سالم خبر: بابک نیکومرام  رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: افزایش تقاضای جهانی برای اعمال جراحی زیاد گردیده است که قسمتی مهمی از آن به خاطر تبلیغات گسترده در فضای مجازی است و به کشور ما هم محدود نمی شود.