در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: با ادامه برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم 27 میلیون نفر دیگر را نیز وارد برنامه سلامت خانواده كنیم. سه‌شنبه، 28 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        هیچ ضمانتی برای تامین امنیت دارو در پلتفرم‌ها وجود ندارد
        سالم‌خبر: عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان اصفهان و نایب رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان، گفت: در آیین‌نامه اجرایی فروش دارو در پلتفرم‌های فضای مجازی هیچ تضمینی برای تامین امنیت دارو وجود ندارد. درباره فروش اینترنتی دارو و چالش‌هایی که پذیرش این طرح از سوی وزارت بهداشت دارد، اظهار کرد: لازم است بدانیم ممکن است اطلاعات افراد در پلتفرم های فضای مجازی مورد سوءاستفاده قرار گیرد که تبعات بسیاری را به همراه دارد، همچنین فروش دارو در فضای مجازی بر سیاست‌گذاری مصرف و تولید دارو اثر می‌گذارد.

        برخورد با بیمارستان هایی که کودک بیمار را رایگان درمان نکنند
        درمان کودکان زیر ٧سال رایگان شد. به گفته «پدرام پاک‌آیین»، سخنگوی وزارت بهداشت، رایگان‌شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با استناد به بند «الف» ماده ٩ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور به تازگی به بیمه‌های پایه ابلاغ شده است.

        پیکان‌پور از سازمان غذا و دارو به سازمان برنامه و بودجه رفت
        سالم‌خبر: محمد پیکانپور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، حکم گرفت. محمد پیکانپور با حکم داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، به عنوان رییس اداره سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. براساس شنیده‌ها پیکان‌پور با نقش مهمی که در تدوین آیین نامه فروش دارو از طریق پلتفرم ها داشت پس از امضای عین اللهی وزیر بهداشت پای آیین نامه تدوین شده از سوی وزارت ارتباطات و خالی کردن زیر پای مدیران خود در وزارت بهداشت، مخالفت صریح خود را با اقدام وزیر بهداشت به طور صریح (به نقلی در نامه ای) اعلام کرده بود.