در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        کمبود این ویتامین‌ها مساوی است با سردردهای مکرر
        ویتامین‌های B نقش مهمی را در محافظت از بدن در برابر سردرد ایفا می‌کنند. ویتامین‌های B به ریبوفلاوین نیز مشهور هستند. کمبود آن‌ها عاملی برای مشکلاتی مثل سردردهای میگرنی است. جمعه، 31 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        دستگیری قاتل 2زن در عروسی
        عامل تیراندازی در مراسم عروسی که باعث مرگ خاله عروس و خواهر داماد شده بود دستگیر شد. جمعه گذشته در روستای ‌الله‌آباد شهرستان عنبرآباد در استان‌کرمان مراسم جشن عروسی برپا بود و بسیاری از مردم روستا در این مراسم شرکت کرده بودند.

        بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
        کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام.اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد.

        آیین‌نامه کذایی فروش اینترنتی دارو یک ریال ارزش حقوقی ندارد
        سالم‌خبر: نایب رئیس انجمن داروسازان تهران، گفت: آیین نامه کذایی فروش آنلاین دارو از طریق پلتفرم‌ها که از سوی وزارت ارتباطات تدوین شده یک ریال ارزش حقوقی ندارد چون بدون نظر کارشناسان خبره در این حوزه تدوین شده است که نتیجه آن چیزی جز خارج شدن سیاست دارویی از دست دولت و حاکمیت نیست. بهمن صبور در یک برنامه تلویزیونی با بیان مطلب عنوان کرد: ما به عنوان داروخانه‌ها و داروسازان این کشور به هیچ عنوان مخالف ورود فناوری نوین به این حوزه نیستیم، ما دهه ۷۰ اگر خود را به روزرسانی نمی‌کردیم و مکانیزاسیون داروخانه را انجام نمی‌دادیم.