در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        خواص مصرف لیموی یخ زده در طول روز که تا به حال نشنیده اید
        بسیاری از افرادی که از سرطان رنج می برند اغلب از این دارو به عنوان “مکمل” جلسات شیمی درمانی خود استفاده می کنند. دلیل این امر براساس قدرت آنتی اکسیدانی لیمو و توانایی آن در محافظت از سیستم دفاعی طبیعی بدن است. همانطور که می دانید بیماران سرطانی تحت درمان های بسیار تهاجمی قرار می گیرند که به طور تهاجمی به سیستم ایمنی بدن حمله می کنند. جمعه، 31 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        حق ویزیت پزشک عمومی در بیمارستان دولتی؛ نیم دلار!/ لازم است اختلالات روانی کادر درمان پایش شود
        حسین کرمانپور گفت: در رشته پزشکی داروها در دسترس است بنابراین یک پزشک خیلی راحت تر از دیگران می تواند خودکشی کند. در این شرایط نمی توان جلوی دسترسی پزشکان به داروها را گرفت بلکه می توان با ارائه خدمات مشاوره، از بروز اتفاقات دلخراش جلوگیری کرد.

        روزانه 75 گرم (2.65 اونس) لیمو یخ زده مصرف کنید
        بسیاری از افرادی که از سرطان رنج می برند اغلب از این دارو به عنوان “مکمل” جلسات شیمی درمانی خود استفاده می کنند. دلیل این امر براساس قدرت آنتی اکسیدانی لیمو و توانایی آن در محافظت از سیستم دفاعی طبیعی بدن است. همانطور که می دانید بیماران سرطانی تحت درمان های بسیار تهاجمی قرار می گیرند که به طور تهاجمی به سیستم ایمنی بدن حمله می کنند.

        مرگ در کمین مصرف‌کنندگان داروهای گیاهی لاغری
        سالم خبر: کارشناس امور خدمات سرپایی و بستری دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده­ های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: داروهایی که با شعار لاغری در کمترین زمان تبلیغ می شود؛ ممکن است به مرگ منجر شود. به گزارش سالم خبر، الناز ذوقی؛ کارشناس امور خدمات سرپایی و بستری دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده­ های سلامت سازمان غذا و دارو با هشدار نسبت به مصرف مکمل های گیاهی کاهش وزن اظهار کرد: داروهایی که با شعار لاغری در کمترین زمان تبلیغ می شود؛ ممکن است به مرگ منجر شود.