در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        مواجهه 2.4 درصد خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت
        رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه 2.4 درصد خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت مواجهند، گفت: با وجود تأکید بر محافظت مالی از خانوار در برابر مخارج کمرشکن سلامت در قوانین برنامه‌های توسعه این هدف محقق نشده است. چهارشنبه، 29 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        مالاریا به مدد همسایگاه شرقی باز هم در کشور جان گرفت
        سالم‌خبر: رئیس اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین وزارت بهداشت گفت: به دلیل افزایش بار بیماری در سال ۱۴۰۱ در کشورهای همسایه شرقی، افزایش بیش از حد تصور موارد وارده مالاریا از پاکستان و افغانستان و به دنبال آن افزایش ریسک برقراری مجدد چرخه انتقال مالاریا در شهرستان‌های مرزی این منطقه را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. احمد رئیسی برخی از موارد برای اولین‌ بار ثبت شده که همگی مالاریای وارده و غیربومی بوده‌اند و همگی مسافرت‌های مرزی به مناطق شرقی داشته‌اند.

        چرا سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت در کمبود و گرانی دارو متخلف شناخته شدند؟
        سالم‌خبر: سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گزارش این کمیسیون درباره دلایل کمبود دارو و تجهیزات پزشکی را طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس قرائت کرد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.

        برخی رشته های پزشکی در مرز بحران قرار دارند، صندلی‌های دستیاری خالی مانده است
        رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به رغم وجود بیش از ۹۰ هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پُر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته های تخصصی در مرز بحران قرار دارد. محمد رئیس زاده، در مراسم روز علوم آزمایشگاهی که در سالن همایش رازی برگزار شد، نسبت به مسائل و چالش‌های جدی جامعه پزشکی کشور هشدار داد و خطاب به مسئولین کشور یادآور شد: چنانچه فرصت حل چالش‌ها و مسائل مرتبط با وضعیت جامعه پزشکی کشور را از دست بدهیم، نظام سلامت کشور در بسیاری از حوزه‌های پزشکی و سلامت دچار بحران خواهد شد و در چنین شرایطی حل این بحران‌ها به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.