در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        نسخه های کاغذی برمیگردند؟
        مدیرکل بیمه سلامت استان تهران، از تصمیم گیری برای بازگشت نسخ کاغذی بخاطر اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک خبر داد. پنج‌شنبه، 30 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        ۸ درصد مرده‌زایی جنین در کشور به دلیل آلودگی هواست
        سالم‌خبر: درویش، کنشگر محیط زیست در واکنش به تکذیب مازوت‌سوزی در کشور توسط برخی از مسئولین، گفت: مازوت‌سوزی را در کشور داریم. وقتی ترکیب آلاینده‌های هوا را ببینید و با مشتقات گوگرد روبه‌رو ‌می‌شوید، بدین معناست که مازوت داریم. محمد درویش، فعال محیط زیست در واکنش به انکار مازوت‌سوزی توسط برخی از مسئولان به دیده‌بان ایران گفت: تکذیب مازوت سوزی مانند این می‌ماند که از شتر می‌پرسند از کجا می‌آیی؟ می‌گوید از حمام کوی تو بعد می‌گوید پیداست از زانوی تو. هوایی که پر از مشتقات سولفات است چگونه ممکن است بدون مازوت باشد؟ این‌ها را که نمی‌توان کتمان کرد. حال دسترسی‌ها را محدود و محرمانه کرده‌اند.

        ایمنی جامعه در مقابل ویروس HPV و سرطان؛ آگاهی و واکسیناسیون است
        سالم‌خبر: ویروس پاپیلوما یا HPV یکی از اصلی‌ترین عوامل ابتلا به انواع سرطان است که متخصصان عفونی معتقدند بی‌توجهی به آن می‌تواند سلامت جسم و روان آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. به گزارش سالم‌خبر به همت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نشستی به منظور روشنگری و اطلاع‌رسانی در خصوص ویروس پاپیلوما یا بیماری HPV با حضور ویروس شناسان، متخصصان عفونی و روانپزشکان در سازمان نظام پزشکی ایران برگزار شد؛ ویروس HPV یا پاپیلوما یکی از شایعترین بیماری‌های عفونی مربوط به دستگاه تناسلی است که می‌تواند زمینه ابتلای فرد به انواع سرطان‌ها را فراهم کند.

        سالم‌خبر: مدیرعامل انجمن فنیل‌کتونوری ایران، گفت: غذای بیماران pku مانند داروی آنهاست، از 54 ماده غذایی مورد نیاز این کودکان تنها 7 قلم آن به دست ما می‌رسد و مابقی آن نیز به صورت چمدانی از کشورهای دیگر وارد می‌شود. علیرضا معصومی، افزود: فنیل‌کتونوری یا همان PKU، یک بیماری ارثی است که گاهاً باعث اختلال رشد و تکامل و بروز ضایعات پوستی در بدن کودکان می‌شود و مهم‌ترین تأثیر این بیماری، ضرورت استفاده از رژیم خاص غذایی دارای محدودیت شدید استفاده از پروتئین در رژیم غذایی آن‌ها است.